Logotype för Sjöljungfrunssimskola

Minisim

För barn 2–5 år.
Vi fortsätter att arbeta med vattenvana och vattensäkerhet. Barnen lär sig att röra sig självständigt i vattnet med simtekniker som är anpassade efter deras motoriska utveckling. Det är en kurs som gärna kan upprepas flera gånger innan man går vidare till simskolan.

Minisim finns både i Kättilstorp och Hjo.

Mer information om våra bassänger kan läsas genom att klicka här>>

Kättilstorp -Bassängen i Gyllensvaans Möblers fritidsanläggning (vid fabriken)

Storgatan 6, 521 95 Kättilstorp

Tider

Onsdagar start 23/10-4/12

16.30-17.00 (från 2-5år, föräldrar med i vattnet) (obs! full grupp)

17.00-17.30 (från 2-5år, föräldrar med i vattnet)

7 tillfällen 1250kr

Spa for Hjo

Skövdevägen 19 54432 Hjo

Tider

Måndagar start 14/10-25/11

16.30-17.00 (från 2-5år, föräldrar med i vattnet)

7 tillfällen 1250kr

Anmälan och Betalningsvillkor

Anmälan är bindande från första lektionstillfället. Avbokar man inte sin plats blir man betalningsskyldig för hela kursen.

Det är inte möjligt att ta igen missade tillfällen. Om simlektionen ställs in ersätts den med ett nytt tillfälle.

Kurserna betalas med Swish till första lektionen. Återbetalning sker endast vid sjukdom och uppvisande av läkarintyg,

Alla barn och ungdomar har rätt till en aktiv fritid.

Simkunnighet är en livsnödvändighet. Många har det tufft idag därför vill vi påminna om att det går att söka ekonomiskt stöd hos bland annat Svenska livräddningssällskapet och majblomman till simskoleavgift.

Anmälningsformulär

Fyll i följande uppgifter för att göra en anmälan.